Zwroty i reklamacje

1. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony w sklepie www.mollie.pl produkt, należy wysłać go na nasz adres do korespondencji:

Haloomy.pl
ul. Ceynowy 4a
84-200 Wejherowo

Zwracany produkt musi być nowy, nieuszkodzony, odesłany w oryginalnym opakowaniu, wraz z paragonem lub fakturą.

 

2. Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Pismo reklamacyjne
Stwórz pismo reklamacyjne, w którym należy opisać przyczynę reklamacji,występującą wadę, podać datę zakupu i dane osoby do kontaktu: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią paragonu lub faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Haloomy.pl
ul. Ceynowy 4a
84-200 Wejherowo

Po otrzymaniu reklamowanego produktu, skontaktujemy się w ciągu 14 dni w celu przekazania informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl